De grip kwijt?

Een overvolle mailbox waar je geen mail meer in terug kunt vinden? Een onoverzichtelijke agenda die je ’s ochtends al hartkloppingen bezorgt? Of een digitaal documentarchief met overdaad aan mapjes, waar je niks meer in terug kunt vinden? Met de snelheid waarin alles tegenwoordig gaat, kan het werk behoorlijk oplopen, met als gevolg dat je achter de feiten aanloopt en het overzicht kwijt bent. Het wordt een vervelende situatie die je het werkplezier ontneemt. Dat kan anders, en vaak al met een paar kleine aanpassingen!

Als professional organizer help ik je graag om weer orde op zaken te brengen. We gaan samen op een efficiënte manier door de “rommel” heen en zorgen ervoor dat er rust en structuur komt. Daarnaast help ik je op weg met slimme technieken en eenvoudig toe te passen trucs om zelf het overzicht te behouden en prettiger te kunnen werken.

voor jou als werknemer

Loop je vast in je werkdag en dreig je het werkplezier te verliezen? Ik ga graag met je in gesprek om de oorzaken van jouw werkstress te vinden en naar oplossingen toe te werken. We kijken samen hoe het systeem voor jou kan gaan werken, zodat jij je taken op tijd kunt uitvoeren en rust en overzicht kunt behouden.

voor jou als werkgever

Een goed bedrijf draait op werknemers die prettig en efficiënt werken. Loopt een van jouw werknemers vast in zijn/ haar werk en denk je dat die gebaat is bij wat praktische ondersteuning? Graag kijk en denk ik mee hoe we verbetering kunnen realiseren, die zowel voor jou als werkgever als voor de werknemer passend is.

voor jou als ondernemer

Als ZZP’er of kleinschalig ondernemer ben je vaak een manusje-van-alles. Naast jouw kernactiviteiten gaat er noodgedwongen ook veel tijd naar administratie en andere bedrijfszaken. Mis je de grip of wil je graag efficiënter werken? Samen kijken we naar het invoeren van kleinschalige oplossingen en handige methodes die jou helpen om grip te houden op je bedrijfszaken.
Benieuwd wat organizing voor jou kan betekenen? Neem gerust contact op voor een vrijblijvend intakegesprek.

Lees verder

Processen en administratie op orde om tijd en geld te besparen

Haal het meeste uit jouw zakelijke Microsoft365 licentie

Snelle ondersteuning op afstand bij praktische digitale vragen