Kleine acties, groot effect!
Als kleinschalig ondernemer heb je passie voor je vak. Zelfstandig of met collega’s voer jij uit waar je goed in bent. Echter, bij een bedrijf komen ook nog veel andere zaken aan bod die tijd en aandacht vragen. Dit is niet waar jouw aandacht het liefst naar uit gaat, waardoor ze op de stapel komen te liggen of nog niet efficiënt genoeg ingericht zijn. Het op orde houden van alle processen en administratie gaat zo steeds meer tijd en energie vragen, en leidt je af van waar het voor jou echt toe doet. De werkdruk loopt steeds meer op en de frustraties groeien, wat ten koste gaat van de kwaliteit van jouw product of dienst. Zonde!
Als professional organizer help ik je graag om zaken weer op de rit te krijgen én te houden. We kijken samen in welke processen de struikelblokken liggen, en hoe we dit zo slim en efficiënt mogelijk kunnen oplossen. Vanuit de principes van professional organizing brengen we orde terug in de chaos en creëren we een systeem dat wél werkt.
Bij organizing op maat kijk ik niet naar het individu maar naar het bedrijf als geheel. Hoe is het bedrijf opgebouwd, wat vinden jullie belangrijk en hoe lopen de processen? Samen brengen we het geheel in kaart en kijken we naar praktische oplossingen om slimmer (doel- en kwaliteitsgericht) en sneller (efficiënt) te opereren. De insteek is laagdrempelig en (natuurlijk) digitaal. Dit betekent dat we kijken naar kleine, slimme oplossingen zonder grote investeringen, binnen de (vaak al bestaande) digitale werkomgeving. Kleine acties, groot effect!
Meer weten over hoe ik te werk ga? Kijk dan hier.
Voorbeelden
Benieuwd wat organizing op maat voor jouw bedrijf kan betekenen? Neem gerust contact op voor een vrijblijvend intakegesprek!
Lees verder
Samen aan de slag om grip op jouw werk(dag) terug te krijgen
Creëer de online hub voor al jouw bedrijfsactiviteiten
Snelle ondersteuning op afstand bij praktische digitale vragen