En de kosten?

Heel praktisch maar absoluut niet onbelangrijk. Elk ondersteuningstraject factureer ik op basis van de werkelijke inzet, bij voorkeur maandelijks. Naast de factuur zal ik ook een specificatie toesturen van de gewerkte uren, wel zo prettig en transparant. Naast de gewerkte uren kunnen ook reiskosten en/ of onkosten in rekening gebracht worden. Ook hiervan kun je indien gewenst een specificatie ontvangen. 

Kosten intakegesprek
Ik reken een vast bedrag voor het intakegesprek. Volgt na de intake een opdracht, dan zullen de kosten van de intake in mindering worden gebracht.

Prijsafspraak in overleg mogelijk
Is er sprake van een grotere opdracht of een vaste afname van digihulp, dan kan in overleg gekeken worden naar een vaste prijsafspraak.

TTL Organizing hanteert de volgende tarieven (excl. btw, onder voorbehoud van wijzigingen):

Organizing op maat/ één op één

82 .05
per uur
  • kosten intakegesprek €40-
  • volgt na intake een opdracht, dan worden de kosten voor intake in mindering gebracht
  • reiskosten €0,30 per km (bij enkele reis minder dan 15 km reken ik geen reiskosten)

Adoptie digitale werkomgeving M365

82 .05
per uur
  • kosten intakegesprek €40,-
  • volgt na intake een opdracht, dan worden de kosten voor intake in mindering gebracht
  • reiskosten €0,30 per km (bij enkele reis minder dan 15 km reken ik geen reiskosten)

Digihulp

41 .00
per half uur
  • Voor klanten van TTL
  • Opgelost/ beantwoord binnen 10 minuten = gratis!
  • Kosten worden maandelijks gefactureerd